Companiile de profil încearcă noi variante de redresare şi lansează noi produse mai profitabile Societăţile de asigurări din top 10 sunt presate să obţină profit după şase ani de
Companiile de profil încearcă noi variante de redresare şi lansează noi produse mai profitabile
Societăţile de asigurări din top 10 sunt presate să obţină profit după şase ani de pierderi. Anul trecut pensiile private obligatorii au muşcat din cota asigurărilor de viaţă.
Allianz-Ţiriac, unul din liderii pieţei de asigurări din România a lansat, ieri, o poliţă de asigurare de viaţă cu componentă investiţională şi primă unică ce se adresează în special celor cu venituri ridicate.
Valoarea minimă a unei poliţe este de 2.000 de euro şi are garantată o despăgubire de până la 150% din valoarea netă a depunerilor efectuate de asigurat. Rezultatele în scădere înregistrate de companie pe segmentul asigurărilor de viaţă în 2007 a fost cauzată, în mare parte, de alocarea resurselor de vânzări către pensiile private obligatorii. Aceasta este însă o tendinţă resimţită de întreaga piaţă de poliţe de viaţă.
Titlurile din zona euro dau tonul
Asigurarea lansată recent - denumită EuroMax - ajunge la maturitate la 30 iunie 2020, iar limită maximă a depunerilor în contul aceleiaşi poliţe este de 100.000 de euro. "Până la sfârşitul anului ne-am propus să vindem cel puţin 750 de poliţe EuroMax, nivelul minim estimat al primelor subscrise în contul acestora fiind de 2,25 milioane de euro", a declarat Masoud Noormohammadian, directorul executiv Asigurări de Viaţă şi de Sănătate al companiei.
Primele aferente poliţei de asigurare nu sunt investite în acţiuni sau obligaţiuni, ci în certificate de valoare al căror preţ este calculat săptămânal, în funcţie de evoluţia unor active suport.
Principalul suport ce va determina amplitudinea randamentului investiţiei Euro