Familia Voiculescu, Antenele si intreg trustul Intact au crezut ca au facut afacerea vietii lor cand au obtinut drepturile de televizare ale Ligii 1. Au pus peste 100 de milioane de euro in joc, dar sperau ca a meritat. Audientele record erau asigurate, ca doar se stie ca mai tot romanu-i microbist.
Un singur om s-a declarat suparat si dezamagit dupa incheierea contractului: Mitica de la Liga. El spera sa obtina mai multi bani, in jur de 150 de milioane de euro.
Se stie ca in ultimii trei ani, drepturile de televizare ale Ligii 1 au apartinut firmei care detine Telesport. Contractul de atunci era de 7 ori mai ieftin si a fost acordat in urma unei licitatii marca Dragomir.
De curand, Telesport, canal de suflet al lui Dumitru Dragomir, a fost vandut trustului lui SOV. Surse din media sustin ca vanzarea s-a facut cu promisiunea ca Realitatea Media va obtine si drepturile de televizare ale Ligii. Insa Antena a sarit cu o oferta mai buna si Vantu ramasese in pierdere.
Si ce putea sa faca domn Mitica in acest caz: licitatia fusese castigata pe drept, iar contractul fusese semnat in ciuda tergiversarilor reprezentantilor Ligii? Mai mult, saptamana trecuta consortiul A1 - RCS a platit integral primul an de contract. Si atunci a explodat bomba: Dragomir s-a inteles cu Vantu ca Realitatea sa sponsorizeze Liga 1.
Ce inseamna asta? Antenele vor transmite toate meciurile, dar vor fi obligate sa faca reclama trustului concurent la ore de maxima audienta. Campionatul se va numi oficial "Liga I Realitatea", denumire pe care Antena e obligata sa o respecte si, culmea, sa ii faca reclama, asa cum pana acum a fost promovata berea Burger.
Cel mai ciudat este ca decizia luata teoretic de LPF, adica de asociatia patronilor din primul esantion al fotbalului romanesc, nu era cunoscuta nici macar de toate cluburile. Unii