Gheorghe Ciuhandu, primarul Timişoarei şi candidat pentru un al patrulea mandat, afirmă că a realizat tot ceea ce a promis în 2004, ba chiar mai mult, considerînd că realizările sale de pînă acum reprezintă principalul atu pe care îl are la aceste alegeri.
Jurnalul Naţional: Domnule Ciuhandu, a trecut mai bine de o săptămînă de campanie electorală. Cum ar caracteriza candidatul Gheorghe Ciuhandu acest început?
Gheorghe Ciuhandu: Prima săptămînă a fost una mai liniştită. Momentan – şi am sesizat acest lucru la toate partidele –, prima săptămînă pare a fi mai degrabă una de pregătire. Nu s-au folosit foarte multe resurse, nici nu au fost foarte multe evenimente de campanie – doar cîteva întîlniri şi dezbateri sau prezenţe în emisiuni televizate. Oricum, sînt convins că lucrurile nu vor rămîne la fel pînă la sfîrşitul campaniei.
Mai au priză la electorat strategiile, sloganurile de acum patru ani?
Nu au cum să aibă. Timişoara în aceşti patru ani a evoluat, miza alegerilor locale este alta. În ceea ce mă priveşte, eu vin cu alte sloganuri, am şi o altă strategie de campanie, dar la baza acestora stă tot o ofertă realistă, la fel ca în 2004. Nu promit timişorenilor ceva ce nu sînt sigur că pot să realizez. Acesta este, de altfel,motivul pentru care nu se prea poate spune că sînt neîmpliniri ale mandatelor mele. În general, am realizat aproape tot ceea ce am promis, iar pe unele domenii de activitate am realizat chiar mult mai multe. Este adevărat, am văzut că acum unii se folosesc de strategia cu care am cîştigat alegerile din 2004, mi-au preluat şi o parte din mesaje – dar sînt convins că lumea nu le-a uitat şi cei care se pretează să îşi construiască o campanie în Timişoara în 2008 pe baza campaniei de succes a PNŢCD din 2004 nu vor trage mari foloase de pe urma acestei strategii. Aici aş vrea să mai punctez un lucru: sî