Campania publicitara "Povestea continua", realizata de GMP pentru brandul Timisoreana, a fost cea mai performanta a ultimului an, fiind premiata cu Grand EFFIE la editia a cincea a premiilor EFFIE Romania, care au avut loc joi seara. A batut in cursa pentru marele premiu campania pentru Furazolidon, realizata de Propaganda, si campania Tnuva, realizata de McCann.
La aceasta editie, cea mai premiata agentie de publicitate a fost GMP Advertising, cu nu mai putin de sapte premii. McCann Erickson Romania a primit sase premii, iar Leo Burnett a luat patru.
Effie 2008 s-a soldat joi seara cu nu mai putin de 42 de castigatori - cu sase mai multi fata de editia din 2007, cand au fost, totusi, mai putine inscrieri. In total, au fost 66 de campanii nominalizate la diversele categorii, dintr-un total de 90 inscrise in concurs.
Anul acesta, premiile EFFIE au introdus in premiera categoria "Sustained Success", ce premiaza campaniile care au cunoscut un succes sustinut pe o perioada de trei sau mai multi ani. Aceasta a fost castigata de Unilever South Central Europe, care a luat un Gold EFFIE pentru campania "99 de pete". La aceeasi categorie, Silver EFFIE a fost castigat de trei campanii: Prigat - "Mai mult fruct, mai multa energie", realizata de 23 Communication Ideas (shop-ul de creatie al lui Bogdan Naumovici), "Oameni obisnuiti si povestile lor extraordinare" - Timisoreana - GMP si "Prietenii stiu de ce" a lui Leo Burnett pentru Bergenbier.
La editia EFFIE Romania 2008 au fost inscrise 90 de campanii la 21 de categorii din cele 23 propuse de organizatori. Ediţia locala a premiilor este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) şi organizat pentru al doilea an consecutiv de agenţia Millenium Communications.
Editia din 2008 nu a f