Masinile Matiz nu se vor mai produce, pentru ca in mai putin de doua saptamani se inchide linia de productie de la Craiova, anunta, sambata, Realitatea Tv.
Istoria "micului gigant" se apropie de sfarsit, pentru ca la Automobile Craiova incepe activitatea firmei Ford.
Acum mai bine de 10 ani, coreenii de la Daewoo cautau sa aduca pe piata din Romania o masina spatioasa care sa faca fata aglomeratie din trafic si din parcari.
Matizul a fost solutia ideala: masina familiei, usor de manevrat prin oras. Pretul anuntat a fost un alt avantaj, care a adus popularitate acestui autoturism: intre 5.000 si 7.000 de euro.
Din 1998, s-au vandut peste 99.000 de exemplare. Este de asteptat ca pragul de de 100.000 sa fie depasit in curand, deoarece la uzina de la Craiova mai sunt pe stoc in jur de 4.000 de masini Matiz.
Conducerea companiei spune acestea se vor vinde, avand in vedere ca in ianuarie si februarie au fost cumparate peste 1.000 de astfel de masini.
Masinile Matiz nu se vor mai produce, pentru ca in mai putin de doua saptamani se inchide linia de productie de la Craiova, anunta, sambata, Realitatea Tv.
Istoria "micului gigant" se apropie de sfarsit, pentru ca la Automobile Craiova incepe activitatea firmei Ford.
Acum mai bine de 10 ani, coreenii de la Daewoo cautau sa aduca pe piata din Romania o masina spatioasa care sa faca fata aglomeratie din trafic si din parcari.
Matizul a fost solutia ideala: masina familiei, usor de manevrat prin oras. Pretul anuntat a fost un alt avantaj, care a adus popularitate acestui autoturism: intre 5.000 si 7.000 de euro.
Din 1998, s-au vandut peste 99.000 de exemplare. Este de asteptat ca pragul de de 100.000 sa fie depasit in curand, deoarece la uzina de la Craiova mai sunt pe stoc in jur de 4.000 de masini Matiz.