GALĂ • Agenţii de Relaţii Publice româneşti, premiate aseară la Veneţia
Aseară au fost decernate la Veneţia, premiile excelenţei pentru Relaţii Publice. Cunoscute sub numele de SABRE, (Superior Achievement in Branding and Reputation), premiile reprezintă echivalentul pentru PR al titlurilor Palme d’Or. Mai multe agenţii româneşti au participat şi au obţinut premii importante la această ediţie a SABRE.
GALĂ • Agenţii de Relaţii Publice româneşti, premiate aseară la Veneţia
Aseară au fost decernate la Veneţia, premiile excelenţei pentru Relaţii Publice. Cunoscute sub numele de SABRE, (Superior Achievement in Branding and Reputation), premiile reprezintă echivalentul pentru PR al titlurilor Palme d’Or. Mai multe agenţii româneşti au participat şi au obţinut premii importante la această ediţie a SABRE.
Astfel, la categoria ”Consumer Marketing – New product”, a cîştigat campania "Lansarea Coca-Cola zero pe piaţa românească” realizată de McCann PR. Proiectul a avut competitori pe categoria sa "Lansarea "Halo 3” Microsoft Xbox 360” şi "Lansarea "PlayStation 3” în Marea Britanie.
Agenţia de PR Rogalski Grigoriu a cîştigat categoria "Educaţie publică” cu proiectul de comunicare al "Ediţiei a VI-a a campaniei Dăruieşte din inimă”, organizată în 2007 de Asociaţia React şi LaborMed Pharma.
Succesul cel mai important a fost înregistrat însă de "The Practice” care a cîştigat cu "Ziua Bărbatului” două premii Gold la categoriile "Food&Drinks” şi "Eastern Europe” dar şi cel mai important premiu al întregului concurs, "Platina”, pentru cea mai bună campanie de PR din Europa.
The Practice a intrat în competiţie cu cinci nominalizări – cele mai multe, ale vreunei agentii de relaţii publice din România. Acest aspect i-a permis să ocupe locul 4 în clasamentul pe agenţii din Europa, din punctul de vedere al