La Bucuresti s-a deschis ieri Festivalul inghetatei si ciocolatei. Evenimentul se va incheia duminica. Producatorii de inghetata spun ca, in acest an, consumul acestor produse va creste cu 10% - 20%, anunta Rador.
Cei mai mari producatori de profil din tara aprecizeaza ca, desi inghetata este un produs de impuls sezonier, in ultima perioada companiile au observat o tendinta de scadere a consumului dupa acest criteriu si au diversificat foarte mult segmentul "take home", "ia-l acasa".
Totusi, peste 50% din vanzarea anuala de inghetata se inregistreaza in lunile calduroase: mai, iunie, iulie si august. Statisticile estimeaza ca un roman consuma circa 1,6 kilograme de inghetata, in crestere fata de anii trecuti, cand se consumau aproximativ 0,8 kilograme, dar mult mai putin decat in alte tari europene.
Un roman consuma, potrivit statisticilor, de trei-opt ori mai putina inghetata, decat un polonez sau un ungur si aproape de 20 de ori mai putina decat un italian sau un american. La Bucuresti s-a deschis ieri Festivalul inghetatei si ciocolatei. Evenimentul se va incheia duminica. Producatorii de inghetata spun ca, in acest an, consumul acestor produse va creste cu 10% - 20%, anunta Rador.
Cei mai mari producatori de profil din tara aprecizeaza ca, desi inghetata este un produs de impuls sezonier, in ultima perioada companiile au observat o tendinta de scadere a consumului dupa acest criteriu si au diversificat foarte mult segmentul "take home", "ia-l acasa".
Totusi, peste 50% din vanzarea anuala de inghetata se inregistreaza in lunile calduroase: mai, iunie, iulie si august. Statisticile estimeaza ca un roman consuma circa 1,6 kilograme de inghetata, in crestere fata de anii trecuti, cand se consumau aproximativ 0,8 kilograme, dar mult mai putin decat in alte tari europene.
Un roman consuma, potrivit s