Camera de Comert Constanta a organizat ieri o intalnire intre oamenii de afaceri din Germani si Romania, la care au participat noua firme din landul Rheinland-Pfalz. Ion Danut Juganaru, vicepresedintele Camerei, a prezentat atuurile economice ale Constantei, subliniind faptul ca Portul Constanta este cel mai mare din regiune si functioneaza ca un port de tranzit. Acesta a precizat ca un convoi compus dintr-un impingator si sase barje, care poate transporta mii de tone de marfa, ajunge fara probleme pana in Viena, iar convoaiele mai mici pot avea ca destinatie chiar si Rotterdam.
"Sfatul nostru este sa nu priviti Constanta ca pe o piata de desfacere, ci ca pe o poarta a Europei", a adaugat Juganaru, precizand ca cel mai ieftin mijloc de transport este cel naval. Dupa prezentare au urmat discutii directe intre oamenii de afaceri. Partea germana a fost reprezentata de firme cu domenii de activitate diverse, cum ar fi: transport; servicii de logistica, consultanta in comert si expeditii, transporturi navale, combinate si pescuit; brokeraj de asigurari de transport si pentru nave; productie de substante absorbante pentru reziduuri petroliere si uleiuri periculoase; intretinerea strazilor si protectia mediului.
Camera de Comert Constanta a organizat ieri o intalnire intre oamenii de afaceri din Germani si Romania, la care au participat noua firme din landul Rheinland-Pfalz. Ion Danut Juganaru, vicepresedintele Camerei, a prezentat atuurile economice ale Constantei, subliniind faptul ca Portul Constanta este cel mai mare din regiune si functioneaza ca un port de tranzit. Acesta a precizat ca un convoi compus dintr-un impingator si sase barje, care poate transporta mii de tone de marfa, ajunge fara probleme pana in Viena, iar convoaiele mai mici pot avea ca destinatie chiar si Rotterdam.
"Sfatul nostru este sa nu priviti Constanta ca pe o