Secretele succesului in online si telefonie mobila au fost intoarse pe toate fetele la conferinta RoNewMedia, organizata joi de Money Express. Cat de precisa este masurarea audientelor pe Internet si cat de putin valorificate sunt aceste audiente de publicitarii romani, care este valoarea inovatiei continue si a comunitatilor formate in jurul unui brand sunt cateva dintre probleme ridicate si dezbatute de mai toti vorbitorii - antreprenori si reprezentanti ai unor regii si agentii de media din Romania, dar si experti straini.
Acestia au vorbit in fata unei audiente de cateva sute de persoane, inclusiv bloggeri care au relatat live - precum Teodor Tita pe blogul lui Iulian Comanescu sau Alex Mihaileanu pe blogul sau, Subiectiv. Gramo a postat un script (apropape integral) al dezbaterilor pe blogul sau
Introducerea a fost asigurata de Leon Levitt, vicepresedinte la divizia de Digital Media al grupului american Cox Newspapers si de expertul german in comunicare pe noile media, Jo Groebel. Cei doi au vorbit despre modelul dupa care presa scrisa poate exploata mediul digital pentru a continua sa se dezvolte, intr-un mediu in care Internetul si comunitatile online revolutioneaza comunicarea.
Din punct de vedere al raportarii la public, Jo Groebel a insistat ca vechile tipologii ale publicului, clasificat dupa sex, varsta si statut social, se schimba total la fata, in prezent contand situatia in care este surprins in orice clipa individul consumator de informatie, starea sa de spirit si modul cum se raporteaza el la diverse medii de comunicare.
Prima dezbatere i-a reunit pe reprezentantii "antreprenoriatului romanesc de succes in Internet" - Calin Fusu (CEO Neogen), Cristian Pantazi (redactor-sef HotNews.ro), Dragos Novac (Krogos Software), Sergiu Biris (Crocodilu Sef, Trilulilu) si Mihai Seceleanu (MP, InternetCorp). Ce inseamna