Next, cunoscutul lanţ britanic de magazine, şi-a francizat primul său magazin în România, lansat o dată cu deschiderea Băneasa Shopping City în luna aprilie, într-o atmosferă destinsă la Fratelli Lounge Bar din Bucureşti, joi, 29 mai
Next, cunoscutul lanţ britanic de magazine, şi-a francizat primul său magazin în România, lansat o dată cu deschiderea Băneasa Shopping City în luna aprilie, într-o atmosferă destinsă la Fratelli Lounge Bar din Bucureşti, joi, 29 mai, în prezenţa mai multor oameni de afaceri, personalităţi din domeniul muzical, dar şi al televiziunii, printre ei numărîndu-se Livia Dilă, Damian Drăghici, Malvina Cervenschi, Nicole Luminiţa Anghel.
Victoria Houghton, fostă Fashion Buyer la Next în ultimii cinci ani, a decis să aducă franciza în România, după o evaluare a comerţului de modă din ţară. În lumea întreagă, Next oferă îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi produse pentru casă, cu o calitate şi cu un stil unice. Primul magazin românesc, din Băneasa Shopping City, comercializează îmbrăcăminte şi încălţăminte pentru femei şi bărbaţi şi are, de asemenea, o ofertă foarte largă la sectorul de copii. Magazinul oferă şi haine pentru femeile însărcinate, care, precum se ştie, nu prea au de unde alege în România, oferta fiind destul de limitată.
LOOK. Pentru primele şase luni, magazinul are un manager din Marea Britanie, detaşat de Next UK, care instruieşte personalul şi asigură un serviciu excelent al clienţilor şi o atmosferă şi un look britanic autentic. Marfa este livrată săptămînal, ceea ce oferă un flux permanent de marfă nouă şi toată gama de mărimi pentru fiecare produs. “Am început să lucrez pentru Next acum cinci ani, mai întîi ca product developer în sediul din Bangkok, Thailanda. Mi-am petrecut ultimii trei ani în Marea Britanie, ca buyer pentru departamentul de haine de copii. După