Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă trebuie să se înscrie în evidenţele Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov dacă vor să beneficieze în mod gratuit de serviciile prevăzute de legislaţia în vigoare. Astfel, ei ar putea avea acces la o bază de date cu locuri de muncă într-o paletă diversificată de meserii, pot să beneficieze de informare şi consiliere profesională şi, de asemenea, ar putea urma un curs de recalificare într-o meserie căutată pe piaţa muncii.
Pentru a se înregistra în evidenţele instituţiei, persoana trebuie să alcătuiască un dosar care va trebui să cuprindă mai multe acte: cartea de identitate, certificatul de căsătorie, actul de studiu (toate în original şi copie), o adeverinţă eliberată de medicul de familie care să dovedească faptul că persoana este aptă pentru muncă şi o adeverinţă eliberată de organele financiare. Documentele se depun personal la sediul AJOFM Braşov, str. Lungă nr. 1 A sau la punctele teritoriale de lucru din teritoriu (Făgăraş, Zărneşti, Rupea, Codlea, Râşnov şi Săcele) în a căror rază îşi au domiciliul sau reşedinţa, dacă este cazul.
Programul de lucru cu publicul este zilnic între orele 08.30-16.30, joia programul de lucru fiind 08.30-18.30 la toate punctele de lucru din teritoriu precum şi la Agenţia Locală din Braşov, str. Turnului, nr.5.
Informaţii suplimentare se pot afla atât la sediul Agenţiei, cât şi pe site-ul instituţiei: www.ajofm-bv.ro. Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă trebuie să se înscrie în evidenţele Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov dacă vor să beneficieze în mod gratuit de serviciile prevăzute de legislaţia în vigoare. Astfel, ei ar putea avea acces la o bază de date cu locuri de muncă într-o paletă diversificată de meserii, pot să beneficieze de informare şi consiliere profesională şi, de asemenea, ar putea