La un an dupa ce a vandut 30% din eJobs fondului american de investitii Tiger si la 18 luni de la ultimul interviu in presa, Liviu Dumitrascu face un pas despre care e dispus sa vorbeasca: intrarea in media online, ca publisher al trustului Internet Corp.
“Anul nu se mai imparte in anotimpuri, se imparte in trimestre financiare. Asta s-a schimbat cel mai mult dupa deal-ul cu Tiger”, spune Liviu Dumitrascu, CEO eJobs. Ultimul an a adus insa multe schimbari si pentru Internet Corp, cealalta afacere in care Dumitrascu e actionar, cu procente egale alaturi de Mihai Seceleanu si Daniel Tatar. Internet Corp, cel mai mare publisher online independent, si-a marit portofoliul de la patru site-uri, cat avea la inceputul lui 2007, la 19, in prezent. Echipa a crescut de la 16 la aproape 60 de oameni. Iar afacerile au sporit de aproape sase ori in 2007, pana la 820.000 de euro. Anul acesta, Internet Corp isi propune sa atraga intre 13-16% din bugetele de publicitate destinate online-ului.
O asemenea crestere, alimentata de internalizarea vanzarii de publicitate in martie anul trecut, a facut ca trustul de presa online sa aiba nevoie de un suflu nou in zona manageriala. “Ne-am dat seama ca nu putem cu aceleasi principii de management cu care organizam cinci proiecte, zece oameni si o cifra de afaceri aproape inexistenta, sa administram 60-70 de oameni si aproape 20 de branduri, fara sa ne oprim din a creste pe toate categoriile si din a acapara market share”, spune Liviu Dumitrascu. Altfel spus, Internet Corp avea nevoie de un om care sa preia coordonarea editoriala si de marketing a tuturor proiectelor trustului: un publisher.
Cei trei actionari au inceput sa sondeze piata, intocmind o lista finala de patru-cinci potentiali publisheri. S-au intalnit cu trei dintre ei, dar nici unul nu li se parea potrivit pentru post. Solutia era sa mai caute. Dar nu neaparat in