Protagonista unui serial difuzat pe Internet, produs de Sony Pictures Television International, va ajunge sa aiba rolul principal intr-o productie pentru micul ecran realizata de Universal Music UK.
In numerele trecute am prezentat o serie de productii video care au fost difuzate numai pe Internet, majoritatea fiind realizata de persoane care nu aveau nici o legatura cu industria cinematografica. Numarul acesta schimb putin registrul si va prezint un serial care a fost realizat ca parte a unei strategii de marketing si chiar a dat roade: site-ul unde a fost el prezentat a castigat multi adepti.
"Sofia’s Diary" (Jurnalul Sofiei) este o productie video online realizata pentru reteaua de socializare online Bebo.com. Spre deosebire de alte seriale difuzate exclusiv pe net, acesta nu este produsul unui adolescent, ci al echipei de marketing din spatele site-ului mentionat. Strategia a avut succesul dorit, site-ul castigand un numar foarte mare de utilizatori dupa lansarea primului episod din "Sofia’s Diary". Ideea serialului a pornit de la unul similar lansat de o tanara din Portugalia in anul 2003. Oficialii de la bebo.com au dorit ca rolul principal in productia lor sa fie jucat de acea tanara, insa cum nu au reusit sa o contacteze pe aceasta, au apelat la Rachel Hyde-Harvey. Rachel a fost aleasa in urma unei preselectii la care au participat peste 400 de tinere, iar unul dintre atuurile sale a fost ca mai aparuse in roluri episodice in cateva seriale de televiziune.
"Sofia’s Diary" este povestea… Sofiei (a cui altcuiva!?!), o adolescenta de 17 ani, care locuieste impreuna cu tatal sau, mama vitrega si fratele vitreg. Dincolo de problemele de la scoala si cele din dragoste, Sofia trebuie sa faca fata si anumitor situatii de acasa, unde principalul vinovat de problemele ei este fratiorul, cunoscut si sub denumirea "Devil Child". I