- Diverse - nr. 118 / 18 Iunie, 2008 Greu e cand managementul e defectuos. Aprecierea este valabila si in cazul constructiei Autostrazii Transilvania. Dupa ce, la un moment dat, actualul Guvern a contestat contractul incheiat cu compania americana Bechtel, acum s-au acceptat modificari ale solutiilor tehnice si ale traseului sectiunilor de constructie, conform unui raport al Corpului de control al Ministerului Transporturilor, remis Rompres. Drept pentru care costurile autostrazii se vor majora, s-ar putea chiar dubla. In 2007, compania constructoare, Bechtel, a primit 185 milioane de euro de la Ministerul Transporturilor. Suma alocata urma sa se majoreze in acest an, deoarece lucrarile la cele doua tronsoane aflate in executie, Campia Turzii"Gilau (52 de kilometri) si Suplacu de Barcau"Bors (64 de kilomertri) sunt avansate. Contractul prevede ca aceste tronsoane sa fie finalizate in 2009, urmate de portiunea Cluj"Suplacu de Barcau, care trebuie finalizata in 2010, pentru a se face legatura cu frontiera romano-ungara. De asemenea, sumele alocate in 2008 trebuie utilizate pentru demararea lucrarilor pe alte doua tronsoane pana la sfarsitul anului, tronsonul Cluj"Mihailesti si tronsonul Mihailesti"Suplacu de Barcau. Ca urmare, costurile pentru aceasta autostrada s-ar putea dubla, de la 2,2 miliarde euro la peste 4 miliarde euro, din cauza scumpirii considerabile a pretului materialelor de constructii. Autostrada va avea 415 kilometri, din care peste 55 de kilometri de poduri si viaducte, 94 de pasarele, 58 de pasaje peste autostrada si 16 noduri rutiere, termenul de punere in functiune fiind anul 2013. Gheorghe Giurgiu - Diverse - nr. 118 / 18 Iunie, 2008 Greu e cand managementul e defectuos. Aprecierea este valabila si in cazul constructiei Autostrazii Transilvania. Dupa ce, la un moment dat, actualul Guvern a contestat contractul incheiat cu compania americana B