Doi mari actori, Robert Redford şi Morgan Freeman, şi o divă a scenei, Jennifer Lopez, joacă împreună într-un film emoţionant, despre împăcarea cu rănile unui trecut dureros. Pe o scară personală a celor mai proaste filme făcute vreodată, în mod sigur undeva printre primele cinci locuri se află un film cu Robert Redford („Propunere indecentă“), altul cu Jennifer Lopez („Gigli“) şi unul regizat de suedezul Lasse Hallström („Ştiri de acasă&l
Doi mari actori, Robert Redford şi Morgan Freeman, şi o divă a scenei, Jennifer Lopez, joacă împreună într-un film emoţionant, despre împăcarea cu rănile unui trecut dureros.
Pe o scară personală a celor mai proaste filme făcute vreodată, în mod sigur undeva printre primele cinci locuri se află un film cu Robert Redford („Propunere indecentă“), altul cu Jennifer Lopez („Gigli“) şi unul regizat de suedezul Lasse Hallström („Ştiri de acasă“). Ideea de a-i vedea împreună, pe ecran, pe fostul june-prim al Hollywoodului anilor ’70 şi pe cea mai gonflată divă R&B din istorie e suficientă pentru a da dureri de dinţi; mutra blondă a individului cu ochii lui albaştri şi apoşi, fiţele de sex-symbol sexagenar, başca zåmbrele lui J. Lo, plus cine ştie ce şerbet sentimental şi aseptic, deghizat în dramă cu pretenţii - pentru numele lui Dumnezeu!
Ei bine... de data asta iată o surpriză. Nu, Hallström nu s-a transformat peste noapte într-un regizor mai bun decåt era deja; suedezul face tot ce ştie el mai bine de la „The Cider House Rules“ încoace - adică filmează o poveste închegată, cu personaje cu traume adånci, ascunse, cu nume mari în distribuţie şi cu o imagine impecabil lucrată. Doar că acum - în sfårşit! - Redford a renunţat (definitiv, sperăm) la efortul de a-şi ascunde vårsta, are un partener de clasă în incomparabilul Morgan Freeman şi, mai ales, J. Lo le face faţă amåndurora, într-o partitură în care a lăsat deopa