Campionul american de ciclism Lance Armstrong, devenit un simbol al luptei împotriva cancerului, a ajuns ţinta preferată a ziarelor mondene de dincolo de Ocean, din cauza vieţii sale amoroase extrem de agitate.Până nu demult, Lance Armstrong era eroul Americii, fiind un simbol al victoriei în lupta împotriva cancerului, care ucide sute de mii de oameni anual. Mai mult, după ce a învins cancerul, el a rescris istoria ciclismului, devenind singurul rutier al lumii care a câştigat de şase ori consecutiv Turul Franţei. După ce a fost depistat cu cancer testicular, ciclistul Lance Armstrong a înfiinţat fundaţia caritabilă LiveStrong de luptă împotriva cancerului. În plus, ciclistul a încheiat o colaborare cu producătorul de echipamente sportive Nike, începând să vândă brăţări galbene, cu mesajul LiveStrong, în speranţa că în acest fel va strânge cât mai multe fonduri. Brăţările s-au bucurat de un succes incredibil. În mai puţin de an, s-au vândut peste 70 de milioane de bucăţi, printre purtătorii brăţărilor LiveStrong numărându-se personalităţi precum preşedintele Statelor Unite, George W. Bush, contracandidatul acestuia la alegerile de anul trecut, John Kerry, Pamela Anderson, prinţul William, Angelina Jolie, Bruce Willis. Însă, acum, fostul erou a devenit personajul preferat al revistelor de mondenităţi, fiind un Casanova autentic, care colecţionează mai multe femei decât tricouri galbene de lider. În opinia jurnaliştilor de la People, la 36 de ani, Armstrong s-a transformat din ciclistul cel mai puternic al planetei într-un „cunoscut playboy texan“.
De la bicicletă la femei Jurnaliştii de la New York Times se dovedesc cei mai revoltaţi de noua turnură pe care pare să o fi luat destinul eroului american şi din acest motiv au dat publicităţii o caricatură cu Armstrong pe bicicletă, alături de cele mai cunoscute cuceriri ale sale: actriţa Kate Hudson pe ghidon,