Dotările de ultimă generaţie ale modelului japonez reprezintă un atu în lupta cu producătorii germani, liderii acestei clase în Europa Noul model al constructorului nipon impresionează
Dotările de ultimă generaţie ale modelului japonez reprezintă un atu în lupta cu producătorii germani, liderii acestei clase în Europa
Noul model al constructorului nipon impresionează prin design, sportivitate şi sisteme de siguranţă inovative.
Modelele constructorului japonez conduc detaşat în topul fiabilităţii, indiferent că este vorba de piaţa auto americană ori cea europeană, ceva mai exigentă. Gândit pentru a concura cu competitorii premium ai segmentului D, în special cu modele germane, noua Honda Accord îmbină stilul sportiv cu rafinamentul tehnic, la care se adaugă un pachet bogat de sisteme de siguranţă.
Cu un ecartament mărit şi centrul de greutate coborât, noul model adoptă un stil sportiv. Designul aerodinamic, cu pasajele roţilor pronunţate, conferă modelului un aspect destul de agresiv. Noile versiuni beneficiază de o gamă completă de motorizări ce respectă reglementările viitoarelor norme Euro 5.
Propulsoare de ultimă generaţie
Noul motor diesel i-DTEC utilizează ultima tehnologie de injecţie multi-stage piezoelectrică, dispune de o recirculare optimă a gazelor de eşapament şi de filtru de particule pentru a reduce semnificativ nivelul emisiilor. Puterea a fost mărită la 150 CP/4.000 rpm, în timp ce momentul maxim ajunge acum la nivelul de 350 Nm la 2.000 rotaţii pe minut. Propulsorul pe benzină 2.0 i-VTEC oferă performanţe similare celor ale predecesorul său - 156 CP la 6.300 rotaţii pe minut şi un consum redus de combustibil.
Propulsorul pe benzină, cel de 2.400 cmc, este mai puternic, dezvoltând 200 CP la 7.000 rpm şi un moment maxim de 233 Nm la 4.500 rpm. Toate cele trei motorizări sunt echipate cu transmisie manuală