Noua navă-amiral va fi disponibilă în România din iarnă, cu trei motorizări, două pe benzină şi un diesel Designul şi dotările de top fac din noul Seria 7 un rival de temut pentru
Noua navă-amiral va fi disponibilă în România din iarnă, cu trei motorizări, două pe benzină şi un diesel
Designul şi dotările de top fac din noul Seria 7 un rival de temut pentru Mercedes Clasa S şi Audi A8
Designul noului BMW Seria 7 nu mai reprezintă o revoluţie, ca la precedenta generaţie, ci, mai degrabă, o evoluţie. Probabil că mulţi fani şi posesori ai mărcii vor fi dezamăgiţi de stilul adoptat de constructor. BMW nu mai riscă să facă o surpriză la nivelul designului.
Stilul este mai elegant şi preia elemente de la conceptul CS, per ansamblu maşina pare destul de "cuminte" din punctul de vedere al desenului caroseriei. Spatele se prezintă cu stopuri nu foarte mari, rotunjite, cu sistem LED. Nici interiorul nu aduce o surpriză majoră din punct de vedere stilistic, fiind un amestec între X5 şi X6.
Revoluţie tehnologică sub capotă
Se remarcă multitudinea de comenzi de pe planşa de bord şi schimbătorul de viteze în stil "joystick", montat pentru prima dată pe actualul X5. Ştim deja cum arată maşina, iar la capitolul tehnologic, BMW a promis o adevărată revoluţie la nivelul motoarelor şi ţinutei de drum.
Seria 7 va fi, au spus cei de la BMW, un fel de vitrină tehnologică pentru clasa de lux, şi nici nu are cum să fie altfel, dacă va dori să concureze de la egal al egal cu rivalii de-o viaţă, Mercedes Clasa S şi Audi A8.
Tehnologii de vârf şi greutate redusă
Vârful de lance al constructorului bavarez va îngloba cele mai noi tehnologii, îmbunătăţite faţă de cele prezente pe generaţia precedentă. Printre acestea se numără un nou sistem night vision - care avertizează şoferul, noaptea, asupra prezenţei oamenilor pe şosea. De asemen