Romtelecom, al treilea operator telecom de pe piata locala dupa venituri, va deschide in acest an la Brasov un nou call-center in care vor fi angajati initial 40 de oameni si care va avea rolul de a spori vanzarile companiei catre segmentul de clienti de business.
"Rolul oamenilor din acest call-center va fi de a vorbi cu clientii nostri, de a le propune produsele si serviciile noastre, sa educe piata in ceea ce priveste ofertele Romtelecom. Spre exemplu, clientii vor fi sunati pentru a li se aminti ca urmeaza sa le expire contractele cu noi si pentru a li se propune o reinnoire a acestora", a precizat pentru ZF George Makowski, director executiv comercial, segment business.
"Romtelecom a investit 1 milion de euro in acest call-center, iar numarul angajatilor ar putea ajunge de la 40 la 90", a adaugat el.
Makowski afirma ca infiintarea unui asemenea tip de call-center este o premiera pentru Romtelecom si face parte din eforturile operatorului de a-si pune la punct o structura de vanzari eficienta.
Romtelecom a infiintat anul trecut, odata cu schimbarea managementului, o divizie separata dedicata clientilor de business, ocazie cu care au fost infiintate si call-centere dedicate pentru clientii mari si pentru cei de tip IMM.
"Practic, abia acum putem spune ca avem un canal de baza de vanzari", spune Makowski, dupa un an de zile in care divizia dedicata clientilor de business a facut recrutari importante si a creat, in premiera, o retea de cateva sute de dealeri, la nivel national, pentru produsele si serviciile companiei.
"In trei, patru luni am reusit sa cream aceasta retea de dealeri - iar saptamana de saptamana vedem ca vanzarile de pe acest canal sunt in crestere. Dealerii sunt foarte importanti pentru noi, pentru ca ne pot ajuta cu activitatile de instalare, tin legatura cu clientii. Este un canal de vanzari important", a adauga