Eficientizarea operatiunilor, exploatarea oportunitatilor de pe zonele de internet si multimedia mobil si imbunatatirea calitatii serviciilor se numara printre prioritatile de business ale Orange Romania.
Calitatea serviciilor de retea si a relatiilor cu clientii va juca un rol din ce in ce mai important in mentinerea bazei de clienti si atragerea unor utilizatori noi, pe masura ce piata locala de telefonie mobila se maturizeaza, afirma Olaf Swantee, vicepresedinte executiv al France Telecom, care raspunde de operatiunile de telefonie mobila ale grupului din intreaga lume. Swantee, care este membru al board-ului executiv al France Telecom, coordoneaza activitatile Orange din 16 tari, unde operatorul are 110 milioane de utilizatori.
"In cadrul intalnirii de astazi cu oamenii cheie din Orange Romania am discutat foarte mult despre extinderea retelei, despre cum putem imbunatati calitatea serviciilor pe un teritoriu extins, asa cum este Romania. Am aprobat o noua investitie anuala de 200 de milioane de euro in retea, care va fi utilizata atat pentru extinderea retelei, cat si pentru imbunatatirea serviciului in zone cheie, precum Bucuresti", a declarat intr-un interviu exclusiv pentru ZF Olaf Swantee.
"Si in urmatorii ani vom continua sa investim un procent semnificativ din veniturile noastre in aceasta tara, pentru a imbunatati calitatea serviciilor si a retelei."
"Cand vorbim de piata de telefonie mobila din Romania, vorbim de o rata de penetrare a serviciilor de 80% la nivelul populatiei si de circa 114% a cartelelor sim. Se poate spune deci in mod clar ca piata se maturizeaza, dar nu este la fel ca in Germania, Marea Britanie sau Franta. Cand 80% din clientii de telefonie mobila de pe piata au folosit deja un serviciu de telefonie mobila, trebuie sa fim siguri ca ne concentram si mai puternic pe satisfactia clientilor".