Intrebari Preliminare
Adresa de contact a companiei: Strada Alexandr Puskin nr 18, sector 1, Bucuresti
Adresa web: www.r-g.ro/blog
Numele agentiei: Rogalski Grigoriu Public Relations
Anul infiintarii: ca departament – 1999, ca entitate juridica - 2007
Director General/Manager: Eliza Rogalski
Numar angajati: 15
Portofoliu clienti: Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Investments, BDG Import, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Devin JSC, Asociatia Erudio, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Kiwi Finance, Petrom, Sony Ericsson, Tassullo, Tuborg Romania.
Cifra de afaceri pe 2007: -
Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR
1. Domenii de specializare ale agentiei: consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management, online PR, internal communication.
2. Structura pe departamente a agentiei:
Agentia este organizata in jurul specificului fiecarui client si in functie de nevoile de PR ale acestuia. Pentru competentele de suport (creatie, media, productie, research, BTL), agentia subcontracteaza servicii de la companiile specializate din cadrul grupului TEMPO.
3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)
- campania de lansare a Baneasa Shopping City
- campania de lansare a proiectului Stejarii, client Tiriac Imobiliare
- campania de lansare a Kiwi Finance
- campania Umbrela Verde, client Tuborg Romania
4. Punctele forte ale agentiei:
- Creativitatea, inteleasa ca o extraordinara capacitate de a chestiona permanent ce stim si de a explora ceea ce nu stim;
- Capacitatea de a construi relatii de foarte lunga durata cu clientii, baza