Antreprenorul Emi Gal a scos la vanzare un pachet minoritar din televiziunea online BrainTV, care a adus pierderi de circa 5.000 de euro lunar, in ultimul an. Gal poarta in prezent negocieri cu doua trusturi media si o casa de productie. Intrebati de Wall-Street, doi dintre managerii celor mai mari trusturi de pe piata au declarat ca nu sunt in tratative pentru cumpararea televiziunii online. Al treilea a refuzat sa comenteze.
“Suntem in discutii sa vindem cu doua trusturi mari de media si cu o firma de productie media. Noi am investit pana acum vreo 70.000 de euro in proiectul asta si, pe langa evaluari, ce imi doresc eu e sa pun pe roate acest business”, ne-a declarat Emi Gal (foto).
Televiziunea online BrainTV a fost lansata in vara lui 2007, cand se pozitiona ca o alternativa a televiziunii traditionale, care se adreseaza unui public cultivat si inteligent. Pozitionarea a adus insa rezultate sub asteptari, traduse in bugete de advertising foarte mici – circa 4-500 de euro lunar, in conditiile in care costurile lunare se ridicau la 4-5.000 de euro, potrivit lui Emi Gal.
“Nu am reusit sa gasim o nisa destul de interesanta atat pentru utilizatori, cat si pentru advertiseri. Asta vom incerca sa facem impreuna cu viitorul nostru partener, care, pe langa o suma de bani, ne va oferi si experienta”, spune Gal. In mod ideal, viitorul actionar al BrainTV va fi experimentat in media video si nu neaparat in zona de online.
Antreprenorul a refuzat sa estimeze o valoare totala a afacerii sale, dar a precizat ca se asteapta ca suma primita din vanzarea pachetului minoritar de actiuni sa fie mai mare decat bugetul investit pana in prezent – circa 70.000 de euro.
O parte din aceasta suma va fi rezervata unei relansari a televiziunii online, proces ce va presupune si pozitionarea pe o nisa mai bine definita, care sa atraga mai multi utilizatori, dar si