Lipomin Lipova, detinatorul marcii de apa minerala Carpatina, a anuntat intrarea in anul 2009 pe piata bauturilor necarbonatate, a bauturilor energizante si a apelor cu arome, urmand sa investeasca, pentru inceput, aproximativ 4 milioane de euro pentru dezvoltarea acestui segment de produse complementare si completarea capacitatilor de productie de la Baile Herculane.
“Am investit pana acum in dezvoltarea capacitatilor de productie si implementarea sistemului HACCP, care asigura calitatea igienica, in asigurarea infrastructurii logistice si in forta de vanzari. In 2007 valoarea investitiilor s-a ridicat la 7-8 milioane de euro. In 2009 ne propunem sa oferim bauturi still drinks premium bazate pe apa naturala plata”, a declarat Mihai Bratu, presedinte Lipomin.
In ceea ce priveste pozitionarea pe piata bauturilor still drinks, acesta a estimat pentru compania pe care o conduce un loc printre primii cinci jucatori, in urmatorii trei ani.
Pe de alta parte, Lipomin vizeaza, in urmatorii 2-3 ani, o pozitionare in primele trei optiuni ale consumatorului roman in ceea ce priveste apa minerala.
“Am inchis capitolul de consolidare al portofoliului firmei prin Carpatina Plata, un produs absolut necesar. In acest moment avem posibilitatea sa oferim clientilor nostri trei sortimente de apa - Carpatina Forte, Carpatina Light si Carpatina Plata. Apa minerala naturala carbogazoasa (Forte) si apa minerala naturala usor carbogazificata (Light) provin din sursa traditionala a brandului Carpatina, izvorul Tosorog, situat in Muntii Bicazului din Piatra Neamt”, a spus Bratu.
Carpatina Plata va putea fi comercializata si in varianta de 5 litri in aproximativ o luna de zile. In plus, produsul va avea, incepand din septembrie, o eticheta transparenta.
“Nu vom beneficia de cresterile sezoniere, dar vom incerca sa valorificam la maxim puterea de distributie.