Comisia Europeană adoptă noi măsuri pentru promovarea produselor organice pe piaţa alimentară Noul program de marketing "Organic farming: Good for nature, good for you" lansat de Comisia
Comisia Europeană adoptă noi măsuri pentru promovarea produselor organice pe piaţa alimentară
Noul program de marketing "Organic farming: Good for nature, good for you" lansat de Comisia Europeană rentabilizează activitatea fermelor ecologice.
Scopul programului este de a-i determina pe tinerii fermieri din UE să opteze pentru alternativa ecologică, ca o soluţie rentabilă în concurenţa cu produsele alimentare convenţionale.
Programul "Organic farming: Good for nature, good for you" furnizează soluţii şi informaţii menite să crească competitivitatea produselor organice pe piaţa alimentelor, se precizează pe site-ul "Food Navigator".
Măsuri şi rezultate concrete
CE a stabilit un program de măsuri concrete şi metode prin care fermierii sunt învăţaţi cum să treacă de la producţia convenţională la cea organică. Un rol important în atragerea tinerilor fermieri îl au şi rezultatele concrete din Anglia.
Conform datelor furnizate de "The UK Soil Association", în Marea Britanie, vânzările de produse organice au crescut în acest an cu 10%, ceea ce reprezintă o creştere de patru-cinci ori mai mare decât creşterea vânzărilor de produse alimentare, în cei mai buni ani.
Astfel devine credibil şi cel de-al doilea slogan al programului de marketing lansat de CE, prin care eco-fermierilor li se promite că produsele organice vor fi pe placul consumatorilor, prin autenticitatea gustului şi a unei calităţi ridicate.
Programul este disponibil şi în limba română, pe pagina de internet http:ec.europa.eu/agriculture/organic/home.ro.
Contribuţia americană
Un aport important în extinderea pieţei de produse organice europene îl a