Un brand cu veleitati muzicale, fara incarcatura ideologica sau militanta, dar care exprima sentimente traite de fiecare la un moment dat. O investitie de aproximativ 100.000 de euro, o echipa formata in prezent din sase angajati care lucreaza intr-un mediu efervescent – radioul online. Coordonate care, din septembrie 2007, au un nume – Clandestino.ro.
In septembrie 2007, Razvan Exarhu si Emmanuel Damanakis, senior partner al agentiei Skepsis Advertising lansau proiectul Clandestino.ro, adresat un public tanar, “fresh, contectat si bine pozitionat demografic”.
“Ideea unui radio online m-a vizitat acum foarte mult timp, dar pe atunci si eu aveam probleme de conectare, asa ca am mai amanat momentul vreo cativa ani. Apoi, socotind cam cat timp petrec online, m-am gandit ca ar fi un pas destul de intuitiv, dincolo de tot ce spun evidentele legate de cercetari si tendinte generale de consum”, a declarat Razvan Exarhu.
Un proiect radio online ofera o mai mare libertate si un prime time mai consistent. Daca la un radio care emite in FM prime time se traduce in intervalul 7-10, in online audienta masiva se obtine intre orele 10 si 18, crede Exarhu.
“Internetul este un instrument bun de acoperire geografica, nu trebuie sa investesti bani in licente pentru orasele mari, esti deja acolo. Si partea cea mai buna, asa cum incep sa simt eu acest mediu, este ca el te oblige sa iesi din tipicul radioului, care inseamna un stream audio intrerupt din cand in cand de publicitate si telefoane si sa inventezi, sa dezvolti si sa combini mijloace de expresie”, a adaugat reprezentantul Clandestino.ro.
Cat de competitiv este un radio online?
Segmentul radiourilor online se afla inca in faza de inceput, insa cu toate acestea reprezinta un mediu efervescent, in care se poate construi.
“Un radio online inca pare ceva ciudat, nu e fixat in obisnuin