Urcarea scroafei in copac Se pare ca dintre animalele de pe langa casa omului, cel mai nerecunoscator trebuie, cu siguranta, socotit porcul. Stapanul ii face cotet, il ingrijeste cu multa atentie, cum stie el mai bine, intr-un cuvant ii asigura "confortul" necesar unui trai, atata cat este. Porcul tot porc ramane. Sparge troaca, darama cotetul pana ajunge sa se catare in copac. Ba, uneori, daca are ocazia, si el stie sa si-o creeze, incinge si un chef porcesc. Nici ca s-ar putea altfel. Nu as fi scris despre aceste "tarasenii" daca nu as fi primit de la un amic, pe e-mail (ce ti-e si cu tehnica aceasta de varf) un mesaj zguduitor. Da, zguduitor. Regret ca nu-l pot transmite catre cititor, prin intermediul acestui articol, decat doar povestit, relativ si cu o doza de bun simt pe care o am fata de cititori. Minunati-va!
O gasca de asa-zisi artisti tineri si fara doar si poate si avangardisti, peste toate celelalte, alesi nu se stie pe ce criterii, au vrut sa arate americanilor cat de mari, de interesanti si de liberi in exprimare pot fi. Si demersul lor a reusit din plin, daca reusita se poate numi bazaconia de care au dat dovada acolo. Gazduiti cateva luni de zile, desigur gratuit, adica pe banii poporului roman, "artistii nostri" nici mai mult nici mai putin s-au pus pe treaba. Si ce "arta" mai acatari stiau ei sa faca mai mult decat aceea pe care o practica mereu, de asta data platiti de Institutul Cultural Roman sub directoratul lui Horia Roman Patapievici, care i-a si girat, daca nu partidele si obsesiile lor sexuale si blasfemiile ce le huruie prin cap mai ceva decat huruia pe vremuri marfarul cand urca dealul la Barnova. O batjocura cum nu s-a prea mai pomenit in ultimele sute de ani la adresa poporului roman, a Romaniei si chiar, de ce nu, a demnitatii umane. O icoana care o reprezinta pe Maica Domnului in chip de maturareasa la REBU, Moise