Intrebari Preliminare
Adresa de contact a companiei: Intr. Soldat Ioan Dobre, nr. 7
Adresa web: www.webstyler.ro
Numele agentiei: Webstyler
Anul infiintarii: 2000
Director General/Manager: Bogdan Nitu
Numar angajati: 20
Portofoliu clienti: Nokia, Coca-Cola, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Altex, Timisoreana, Tiriac Auto, Land Rover, Jaguar, Apa Nova, Ferrero
Cifra de afaceri pe 2007: N/A
Descrierea (mai) detaliata a agentiei interactive
1. Domenii de specializare ale agentiei:
- strategie de comunicare online
- creatie
- dezvoltare web
- e-mail marketing
- online media planning & buying
- CRM online
- advergames
2. Structura pe departamente a agentiei:
- strategie
- creatie
- dezvoltare
- client service
3. Campaniile realizate anul acesta (selectie):
Nokia Pressplay - aprilie 2008
EuroArena Coca-Cola - iunie 2008
Distreaza-te cu Joe - martie 2008
Vasile Blaga pentru Primarie - aprilie 2008
Samsung Aspiratoare – martie 2008
Land Rover Academy – iunie 2008
De ce iubim Bucurestiul? – Apa Nova – iunie 2008
4. Punctele forte ale agentiei:
Strategia de comunicare online, creativitatea, intelegerea comportamentului userilor, flexibilitatea si adaptarea la nevoile clientilor
5. Punctele slabe ale agentiei:
Ne facem prea putin PR in comparatie cu performantele pe care le avem.
6. Palmares:
In ultimii 3 ani, Webstyler a dominat piata serviciilor de comunicare online din Romania, reusind cateva performante ce nu pareau posibile in Romania in urma cu cativa ani. Lucrul acesta s-a transformat si in recunoasteri ale industriei de comunicare la festivalurile internationale si locale.
2008 – prima agentie interactiva romaneasca nominal