Teodor Cucu a fost numit head of strategy al agentiei GMP, functie ocupata pana in prezent de Mirela Angelescu, potrivit companiei.
Cu o experienta de aproximativ doi ani in cadrul departamentului de strategie al GMP, Teodor Cucu (foto) a realizat cercetarile si strategia pentru campaniile Timisoreana, Unilever (Omo, Coccolino si AXE), Millennium Bank, Apa Nova, Sensiblu, Itsy Bitsy, SECS, UCPR, dar si pentru Referendumul impotriva demiterii Presedintelui Romaniei, Traian Basescu.
“Cred in planning-ul care genereaza idei si creatie pe masura, nu doar in planning de amorul artei sau pentru ca a devenit cool. Si cred intr-un departament puternic de planning, indiferent ca vorbim de advertising, PR, BTL sau web. Iar cum GMP se dezvolta in spiritul comunicarii integrate, imi doresc sa consolidam departamentul de planning si sa strang in jurul meu o echipa de oameni pasionati de ceea ce fac, oameni care traiesc, viseaza, observa si proceseaza, nu oameni care bifeaza inca o zi de lucru”, a declarat Teodor Cucu.
Acesta a lucrat, pe rand, in departamentele de vanzari din cadrul trustului Ringier, respectiv radio Pro FM. A fost producator al emisiunii “13-14 cu Andrei Gheorghe”, PR manager Pro FM si account manager al agentiei Spotlight, ulterior ocupand o pozitie similara la GMP.
GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu clienti precum Ursus Breweries - Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever.
In ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.