Asocierea cu nume ca Ion Tiriac, Ilie Nastase, Monica Seles sau Victor Hanescu si o audienta de peste 30.000 de spectatori aduc pe terenul de tenis 13 sponsori in turneul BCR Open Romania.
Cea de-a 13-a editie a turnelului de tenis BCR Open Romania, care se desfasoara la Bucuresti in perioada 6-14 septembrie, reuneste nume mari din tenisul mondial, dar si cateva branduri care vor sa isi improspateze imaginea. “Performanta sportiva este compatibila cu orice brand inovator, dinamic, activ, care doreste sa fie aproape de oameni si de pasiunile lor”, a declarat, pentru Wall-Street, Paul Markovits, Senior Director, Brand and Marketing Communications, Vodafone Romania.
Vodafone, sponsorul principal al turneului, s-a asociat cu BCR Open Romania inca din anul 2002, in era Connex. Tot atunci, organizarea turneului a fost preluata de grupul McCann Erickson. Bogdan Enoiu, managing director McCann Erickson Romania si un iubitor al tenisului, a angrenat in organizarea turneului toate diviziile grupului. “Este un proiect special pentru McCann dar mai ales pentru mine, un proiect in care fiecare divizie a McCann are un rol bine stabilit si prin care putem arata forta grupului”, a spus Enoiu.
Turneul beneficiaza anul acesta de un buget de circa 900.000 de euro, din care premiile oferite castigatorilor insumeaza 370.000 de euro. Profitul organizatorilor nu va depasi 90.000 de euro, estimeaza Enoiu. Cei mai multi din sponsorii actuali au contracte incheiate pana in 2015, detaliu ce sugereaza ca BCR Open Romania este perceput ca un eveniment stabil si durabil.
“Prin sponsorizarea acestui turneu de tenis ne asociem imaginea cu unul dintre cele mai cunoscute si reputate evenimente sportive organizate in Romania. Totodata prin participarea unor sportivi foarte cunoscuti, Open Romania ne ofera avatajul de a asocia brandul CBRE|Eurisko cu nume precum Ion Tiriac, Il