După 1 iulie, dată la care a intrat în vigoare noua taxă de "mediu", România a fost invadată de maşini second-hand. Cea mai importată marcă la mâna a doua este Volkswagen. "Maşina
După 1 iulie, dată la care a intrat în vigoare noua taxă de "mediu", România a fost invadată de maşini second-hand. Cea mai importată marcă la mâna a doua este Volkswagen.
"Maşina populară" nemţească este lider al înmatriculărilor în 80% din judeţele ţării, reiese din datele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.
Înmatricularea unui Volkswagen Golf 4, vechi de şase ani, cu o capacitate cilindrică de 1.400 de cm cubi, costă 374 de lei în forma actuală a taxei.
După logica vechii taxe, care sancţiona tocmai vechimea autovehiculului, înmatricularea aceluiaşi autoturism ar fi costat 803 lei.
În Bucureşti, lupta pentru locul 1 la înmatriculări de maşini second-hand s-a dat între patru mărci germane, Volkswagen, Opel, BMW şi Audi.
Patru bucureşteni şi-au cumpărat în iulie Bentley la mâna a doua, trei şi-au luat Dodge iar un altul şi-a luat Cadillac second-hand. Un singur bucureştean şi-a înmatriculat o Dacie la mâna a doua.
Protejate de nouă taxă de înmatriculare, maşinile second-hand au invadat piaţa locală. Românii au adus în ţară mai ales autoturisme germane
"Maşina poporului" i-a fascinat pe români. În 80% din judeţele ţării, Volkswagen este liderul importurilor la mâna a doua.
Românii au aşteptat data de 1 iulie ca să îşi cumpere Volkswagenuri vechi. Aceasta a fost cea mai înmatriculată marcă luna trecută, urmată tot de autoturisme germane precum Opel, BMW şi Audi.
Automobilul produs în oraşul german Wolfsburg este liderul importurilor second-hand în aproape 80% din judeţe, rezultă din datele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV)