Producatorul belgian de bere InBev, prezent si pe piata romaneasca, cauta o noua agentie de publicitate care sa gestioneze contul global al berii Stella Artois, ca urmare a deciziei agentiei Lowe de a renunta la colaborare, dupa 26 de ani, anunta brandrepublic.com.
Decizia agentiei pune capat unuia dintre cele mai fructuoase parteneriate din istoria mondiala a publicitatii. Lowe va gestiona in continuare contul global al berii Becks, aflata in portofoliul InBev.
Stella Artois a fost creata in anul 1981. In acelasi an a inceput si colaborarea dintre Lowe si producatorul belgian de bere, dupa ce Frank Lowe, fondatorul agentiei, a renuntat sa lucreze pentru Collett Dickinson Pearce, pentru a lansa propria afacere.
InBev si-a sporit profitul net cu 8,6%, in al doilea trimestru al acestui an, pana la 542 de milioane de euro, in ton cu estimarile analistilor, si se asteapta la o evolutie financiara si mai buna in a doua parte din 2008.
In luna iulie, InBev a preluat, pentru 52 de miliarde de dolari, producatorul american de bere Anheuser-Busch Cos Inc, intelegerea ducand la crearea celui mai mare producator de bere din lume.
InBev este prezenta in Romania si detine pozitia a treia in industria berii, cu o cota de piata de 23,2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.