- Cele mai importante investitii in infrastructura din vestul tarii sunt cele necesare pentru legatura Bucurestiului cu lumea civilizata.
- Majoritatea proiectelor din strategia pe infrastructura este in faza de licitatie.
Cele mai importante investitii in infrastructura din Transilvania si Banat intra anul viitor de termenul de finalizare, iar o buna parte din reteua de drumuri proiectata se afla in proces de licitare a lucrarilor. Cel mai avansat proiect este tronsonul Campia Turzii – Gilau din autostrada Transilvania, construita de compania americana Bechtel, prevazut a fi dat in folosinta chiar la inceputul toamnei. Anul 2008 va insemna mutarea cartierului general al constructorului din judetul Cluj in Salaj, pentru initierea unui nou tronson, Cluj-Napoca – Suplacu de Barcau. Un alt proiect important aflat in faza avansata este cel al drumului national 1C, pe traseul Cluj-Napoca – Dej – Bistrita Nasaud, drum care ar urma sa fie legatura nordului tarii cu Transilvania de Sud. Lucrarea a fost intarziata mult, din cauza rezilierii contractului initial si refacerii licitatiei pentru unele tronsoane. Faza urmatoare, realizarea centurii Dejului, se afla in acest moment la stadiul obtinerii acordurilor de mediu. Constructorul tronsoanelor in lucru este compania spaniola FCC Construction, una dintre cele mai mari din Europa, selectata dupa rezilierea contractului cu grecii de la Efklidis. Totodata, in acest moment, au reinceput lucrarile la drumul de centura al Sibiului,de catre constructoru Max Bogl. In lucru se afla si centura Caransebesului, de catre compania Tirena Scavi. Totodata in acest moment se afla in diferite faze de licitare, lucrari de reabilitare pe tronsoanele Deva - Orastie, Simeria –Petrosani si drumul expres Arad –Timisoara.
Daca proiectul initial de infrastructura va fi respectat pina la final, Transilvania si Ban