Povestea schelelor de pe Arcul de Triumf se transformă pe zi ce trece într-o telenovelă siropoasă. Iar monumentul, în refugiul tuturor nebunilor care vor să se facă văzuţi şi auziţi. E, într-adevăr, locul ideal pentru publicitate.
ARCUL CU NEBUNI • Al doilea protestatar pe schele
Povestea schelelor de pe Arcul de Triumf se transformă pe zi ce trece într-o telenovelă siropoasă. Iar monumentul, în refugiul tuturor nebunilor care vor să se facă văzuţi şi auziţi. E, într-adevăr, locul ideal pentru publicitate.
La-nceput a fost un contract-fantomă între Primăria Capitalei şi firma de publicitate D&D General Invest SRL. Directorul Direcţiei Monumente Istorice din cadrul Primăriei Capitalei, Florin Necula, a găsit o soluţie de a face rost de schele pentru reabilitarea monumentului istoric de categorie A cu schelele altuia, iar înţelegerea dintre cele două părţi a fost cam aşa: firma de publicitate cumpără şi montează schele de nivel european şi primeşte în schimb spaţiul acestora, pe care poate să pună meşuri. Spunem "cam aşa", pentru că fiecare dintre părţile contractuale a-nţeles – sau pretinde că a-nţeles – ce-a vrut: Primăria a-nţeles că primeşte gratis schele de 80.000 de euro şi meşurile aferente pe care-şi poate face reclamă proprie şi mai poate rezolva un alt contract cu Enel-ul, iar Daniel Ştefănescu, patronul firmei D&D, a-nţeles că pe meşurile cu pricina poate să-şi pună inscripţii, deci să vîndă spaţiul din jurul Arcului pentru reclamă.
JOS MEŞURILE. Chestia asta i-ar fi adus foarte mulţi bani dacă Jurnalul Naţional n-ar fi reacţionat la începutul lunii februarie la primele meşuri colorate de pe Arc. Aşa a rămas fără reclamă la afacerea de la Băneasa binecunoscutul Puiu Popoviciu. Aşa au rămas în întuneric şi becurile de la Enel, care-ar fi trebuit "să lumineze artistic Arcul", cum ne-a explicat F