Firma germana Muller, cea de-a doua companie producatoare de lactate din Europa, prezenta in Romania incepand de saptamana trecuta, a anuntat ca vizeaza, pana la sfarsitul anului viitor, o pozitie in Top 3 jucatori pe piata autohtona de iaurturi, urmand sa investeasca in special pe segmentul brand awareness.
In plus, planurile Muller pentru tara noastra includ si construirea unei fabrici si a unei retele proprii de distribuitie.
Muller a intrat in Romania, in urma cu un an, printr-un joint venture cu CBC Group Israel, companie partenera si a producatorului de bere Carlsberg in Romania si Israel.
Producatorul german de lactate a patruns oficial pe piata interna cu doua sortimente de iaurt – Froop si Muller Bianco. Iaurtul cu fructe Froop, disponibil incepand de saptamana trecuta, cuprinde cinci arome – capsuni, portocale, zmeura, cirese, piersici-maracuia.
”Piata de iaurturi din Romania este foarte dinamica, se bucura deja de o oferta variata de produse. Datorita aderarii Romaniei la Uniunea Europeana putem prevedea cresterea acestui sector, este loc si pentru alti jucatori care sa intre si sa-si prezinte inovatiile”, a declarat Tzafrir Granat (foto), vicepresedinte marketing Muller Dairy Romania.
Totodata, iaurtul simplu Muller Bianco este disponibil in Romania incepand cu aceasta saptamana. Sortimentele Muller sunt incluse in oferta de lactate din 18 lanturi mari de magazine.
O evolutie similara cu cea pe care si-o doresc reprezentantii Muller - o pozitie in Top 3 jucatori pe piata iaurturilor - a avut-o si producatorul Tnuva, companie care a reusit la un an de la intrarea pe piata romaneasca de lactate sa ocupe un loc printre cei mai importanti cinci producatori de profil din Romania. Cu o investitie de 55 milioane euro pentru lansarea unui amplasament de productie de lactate, compania este prezenta in Romania sub marcile Yoplai