Publicul roman a fost si este in continuare interesat de segmentul auto, fie ca este vorba de masini rulate sau noi, fapt demonstrat si de ritmul accelerat de crestere inregistrat anul acesta de piata interna de profil.
Interesul cumparatorilor se traduce si in cifrele de audienta ale site-urilor de masini, care, cu toate ca pe perioada lunilor de vara au inregistrat o scadere a numarului de utilizatori, raman printre cele mai accesate pagini de Internet.
Site-ul www.autovit.ro ocupa, in saptamana 11-17 august, prima pozitie in categoria Auto/Moto din cadrul trafic.ro, inregistrand 442.995 de vizite si 12.481.805 de afisari.
Recordul de vizitatori pe zi a fost inregistrat anul acesta pe 31 martie, cand site-ul a avut un numar de 52.575 de vizitatori. In plus, luni este ziua din saptamana in care site-ul inregistreaza cel mai mare trafic, conform statisticilor.
Totodata, www.autovit.ro ocupa, in aceeasi perioada, locul 18 in clasamentul general realizat de trafic.ro.
Dupa opt ani de prezenta online, autovit.ro se diferentiaza de celelalte site-uri de profil prin faptul ca fiecare anunt este verificat de operatori umani, in incercarea de a limita, pe cat posibil, una din problemele cu care se confrunta paginile auto si de licitatii din intreaga lume – tentativele de inselare a naivilor sau a celor tentati de chilipiruri, spun reprezentantii autovit.ro.
In plus, acestia considera ca oferta actuala (termenul de valabilitate a unui anunt este de 15 zile,dupa care anuntul este sters automat), un sistem eficient de promovare a anunturilor, lipsa reclamelor agresive (pop-up, pop-under, floating etc.) si un nivel mai ridicat de incredere sunt elemente care contribuie la popularitatea site-ului in randul utilizatorilor.
Clasamentul celor mai accesate zece site-uri din categoria Auto/Moto este completat de www.4tuning.ro, cu 228.634 viz