Intrebari Preliminare
Adresa de contact a companiei: Str. Dr Turnescu nr. 1, sector 5, Bucuresti
Adresa web: www.pleon.com
Numele agentiei: Pleon Graffiti
Anul infiintarii: 1997 (ca departament al agentiei Graffiti BBDO)
Director General/Manager: Mircea Tomescu
Numar angajati: 13
Portofoliu clienti: Aldo & Accessorize, Arval, Automobile Dacia, Bayer Schering Pharma, Blue Air, Comisia Europeana, Egger, Eyemaxx, Henkel, Oracle, Pagini Aurii, Pepsi, Renault, Salvati Copiii, Scandia Sibiu, Staer, Wrigley, IEMA
Cifra de afaceri pe 2007: 1,1 mil Eur
Descrierea (mai) detaliata a agentiei de PR
1. Domenii de specializare ale agentiei: corporate & marketing PR, event management, media relations, change management communications, public affairs, internal communications, crisis management, corporate social responsibility. Sau altfel spus, facem sa se intample ideile de marketing si comunicare, atunci cand clientii iau in calcul si altceva decat tactici si modele clasice de actiune.
2. Structura pe departamente a agentiei:
Structura Pleon Graffiti se traduce in acest moment prin existenta a 3 echipe coordonate de consultantii nostri seniori, fiecare dintre acestea acoperind un numar de conturi variate. Intr-una dintre „etapele” agentiei am incercat o impartire a clientilor pe corporate si respectiv brand PR, insa ne-am dat seama ca nu intotdeauna este usor de inclus un client intr-o categorie sau alta. De exemplu, in ce zona ai putea include o companie precum BlueAir, care comunica servicii, dar presupune si o parte semnificativa de corporate PR, si comunicare de criza. As zice ca nu suntem obsedati sa mai punem totul in cutiute, sau sa cream divizii superspecializate care sa ajute diviziile specializate. Suntem mult mai atenti la intelegerea businessului, industriilor, trendurilor, agendei med