Dupa ce si-a anuntat plecarea din Leo Burnett, strategul-sef Razvan Matasel promite lansarea unui nou start-up la sfarsitul lui septembrie, alaturi de un alt om de comunicare ce si-a parasit de curand compania. Pana atunci, Leo Burnett va face public ultimul proiect al lui Matasel – “unul dintre cele mai importante proiecte de rebranding din Romania”.
Wall-Street: Povesteste putin despre intrarea ta in Leo, in urma cu sase ani. Cum te-ai angajat si pe ce post?
Razvan Matasel: Eram director in strategie in Scala Thompson si am fost headhunt-uit pentru o pozitie de Senior Planner la Leo. O pozitie mai slaba si aproape acelasi pachet salarial, dar era Leo - in acel moment cel mai controversat loc din publicitatea din Romania (in 2002 era exact dupa ce se promisese obtinerea pozitiei de Agentia Anului la Ad’Or, dar nu se reusise… apoi au urmat cele cinci editii de dominare). Ma intalnisem cu Ioana si Bogdan in cadrul unui proces de briefing (cu mai multe agentii prezente) organizat de Inbev unde Mihai Ghyka ne vorbea despre Hofstede si “masculinitate” si doar eu ii citisem lucrarea. Cred ca atunci am luat interviul.
Wall-Street: Cine se ocupa de strategia Leo in 2002? Cat de bine dezvoltat era pe atunci acest concept in publicitatea romaneasca?
Razvan Matasel: Hanny Bratu a ocupat pozitia mea. Bine, ea facea si New Business. A plecat apoi la Connex sa lucreze ca director de comunicare. Cat de dezvoltat era ? Eram vreo 3-4 oameni de strategie in toata industria.
Wall-Street: Care a fost primul tau proiect in Leo?
Razvan Matasel: Nu mai tin minte. Am lucrat multe proiecte: Elite, Tide, L&M, multe pitchuri. Era o perioada in care toata lumea muncea imens in Leo. Dar era tare :)
Wall-Street: Cati oameni erau pe atunci in strategia Leo si cati sunt acum?
Razvan Matasel: Doi oameni jumatate erau atunci. Eram eu si Laurentiu Sem