Teodor Cucu este, la 31 de ani, noul head of strategy al agentiei GMP. Planurile lui Cucu includ largirea departamentului de strategie, cu oameni care sa “simta” piata, in toate aspectele ei, si sa aiba experienta de viata.
Wall-Street: Ce schimbari aduce numirea ta – pentru tine si pentru agentie ?
Teodor Cucu: Pentru mine, intervine si functia de management in afara de cea de planner. Asta include si parti bune, si parti rele. Am mult mai putin timp sa fac planning efectiv. Pe de alta parte, am posibilitatea sa dezvolt intr-un fel departamentul asta. Principalul lucru e sa reusesc sa strang o echipa de oameni care sa puna pasiune in ceea ce fac. Si de acolo iese si restul.
Wall-Street: Cati oameni sunt in departament?
Teodor Cucu: Momentan suntem doi. Mai e Matei Ionicica, junior planner. Avem planuri de dezvoltare, intr-un viitor apropiat, si a numarului de oameni. Dar acum suntem doi, eram doi si inainte sa plece Mirela (Mirela Angelescu, in prezent director executiv DDB – n.red.), Matei a venit chiar inainte de plecarea ei.
Wall-Street: Cati oameni vrei sa aduci ?
Teodor Cucu: Asta depinde de volumul de business. E un lucru pe care il calibrezi in functie de incarcatura pe care o ai pe fiecare om. Nu pot sa-ti spun in momentul asta cati oameni vor fi peste un an. Poate vom fi cinci, poate vom fi mai multi. Intr-o prima faza, cu siguranta o sa mai am nevoie de un om.
Wall-Street: Tu ai fost account inainte. Cand si cum ai facut trecerea?
Teodor Cucu: In momentul in care am venit in GMP, chiar si inainte, in Spotlight, fiecare account facea si partea de strategie pentru ca nu exista un departament de strategie. Din punctul asta de vedere, am facut strategie si in momentul in care am venit, si chiar si inainte. Insa am inceput clar in directia asta in 2006. A fost un moment in care mi-am dat seama ca