DEZASTRU. Soferii care circula pe soseaua de centura trebuie sa faca slalom printre gropile si denivelarile din asfalt Degradare. La numai patru ani dupa ce a fost asfaltata integral, soseaua este plina de gropi si valuri ce pun in pericol viata soferilor care circula pe aici
Alexandra Ariciu
Centura Bucurestiului sau "Drumul melcului si al mortii", asa cum mai este supranumita, si-a castigat acest titlu dupa ce a terorizat mii de conducatori auto. Din cauza starii de degradare a soselei, indiferent de ziua saptamanii, se circula greu, cu viteza foarte mica, iar pericolul de accidente este mare. Ultima asfaltare a intregului drum s-a facut in anii 2003-2004, cand s-au folosit mai multe tehnici de reabilitare. Dupa patru ani, insa, lucrarile s-au degradat si dau adevarate batai de cap soferilor. Cu toate ca de atunci drumul a avut parte de mai multe reparatii partiale, care au costat statul, in total, peste 25 de milioane de euro, conducatorii auto isi risca viata zilnic. Acum soseaua este plina de adevarate cratere si "valuri" de asfalt de cativa centimetri. Oficialii au gasit responsabilii pentru degradarea centurii la numai patru ani dupa ce a fost asfaltata integral. "Dezastrul de pe Centura Bucurestiului este cauzat, in primul rand, de traficul de marfa de pe ambele sensuri, dar si de nerespectarea Ordonantei nr. 43, care reglementeaza transportul de mare tonaj pe astfel de drumuri. Capaciatea acestui drum este depasita zilnic de 2,7 ori", ne-a declarat Florea Dascalu, directorul Directiei Intretinere si Administratie din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). O solutie pentru imbunatatirea situatiei ar putea fi, potrivit oficialilor, largirea Centurii la patru benzi.
DEZASTRU. Soferii care circ