Bazându-se pe noua marcă Doncafe, Strauss România ţinteşte o cotă de 50% din vânzările de cafea. Cum să crească vânzările de cafea dacă oamenii beau o singură ceaşcă pe zi, dimineaţa? Este întrebarea care a dat de gåndit companiilor de pe această piaţă, care se întrec acum în lansarea în produse de specialitate şi premium. De săptămåna trecută, pe piaţa cafelei din Romånia şi-a făcut intrarea, cu surle şi tråmbiţe, un brand nou: Doncafe.
Bazându-se pe noua marcă Doncafe, Strauss România ţinteşte o cotă de 50% din vânzările de cafea.Cum să crească vânzările de cafea dacă oamenii beau o singură ceaşcă pe zi, dimineaţa? Este întrebarea care a dat de gåndit companiilor de pe această piaţă, care se întrec acum în lansarea în produse de specialitate şi premium.
De săptămåna trecută, pe piaţa cafelei din Romånia şi-a făcut intrarea, cu surle şi tråmbiţe, un brand nou: Doncafe. De ce cu surle şi tråmbiţe? Pentru că bugetul de comunicare este de şase milioane de euro. „Este uriaş. Se va vedea“, spune directorul general Strauss Romånia, Matanya Schwartz. Iar obiectivul pe care îl are noua marcă pe piaţa romånească este unul pe măsură. „Dacă în prezent una din trei ceşti de cafea consumate este o ceaşcă de cafea din portofoliul Strauss, ne propunem ca prin această lansare fiecare a doua ceaşcă de cafea din trei ceşti consumate pe diferite canale în Romånia să fie o ceaşcă Doncafe“, spune managerul companiei. Mai exact, el spune că în prezent deţine o cotă de 33% din piaţa totală de cafea, obiectivul pentru următorii cinci ani fiind creşterea pånă la 50%. În condiţiile în care sectorul este destul de echilibrat, neînregistrånd creşteri spectaculoase de la un an la altul, este practic o declaraţie de război făcută concurenţilor direcţi.
În primul semestru al anului, vånzările de cafea prăjită au crescut cu 0,22% în volum şi 0,24% în valoare, la 298 de milioa