Circulaţia este imposibilă, din cauza lucrărilor la pasajul care leagă capătul de nord al centurii de ocolire a oraşului şi ieşirea spre Vâlcea. Sursa: Dan Badea
Aglomeraţia infernală, cozile întinse pe câţiva kilometri şi blocajele rutiere sunt la ordinea zilei pentru şoferii care trec prin Argeş, pe ruta Bucureşti - Vâlcea. Inaugurarea centurii ocolitoare a Piteştiului, în noiembrie 2007, a rezolvat doar parţial problema traficului infernal din capitala judeţului Argeş. Mai exact, axul central al Piteştiului a fost descongestionat, însă sectorul de drum de la intersecţia drumului DN 7C Piteşti - Curtea de Argeş cu E 81 Bucureşti - Sibiu este, în special la orele de vârf şi în weekend, extrem de aglomerat.
Deficienţele acestei rute au fost constatate la doar câteva zile de la inaugurarea şoselei ocolitoare a Piteştiului. Ca urmare, autorităţile au demarat cu două luni mai devreme decât programat lucrările de construire a unui pasaj subteran care face legătura între capătul de nord al centurii şi ieşirea spre drumul naţional Piteşti - Râmnicu-Vâlcea. Lucrările au costat 12 milioane de euro şi sunt executate de firma Astaldi, aceeaşi care a efectuat lucrările la Autostrada Soarelui şi la centura Piteştiului. Cheltuielile au fost suportate în totalitate de Ministerul Transporturilor.
Nervi întinşi la maximum
Nu este o idee prea bună să vii dinspre Râmnicu-Vâlcea şi să te îndrepţi spre Bucureşti, pe şoseaua de centură, la orele „fierbinţi“ ale după- amiezei. Cei mai nervoşi sunt şoferii de TIR-uri, care sunt obligaţi să facă slalom printre zecile de gropi din zona unde se construieşte pasajul şi printre utilaje. Nici şoferii autoturismelor nu au motive să fie mai fericiţi. „Stau de un sfert de oră aici. Aştept să treacă coloana asta de TIR-uri, ca apoi să fac stânga spre Curtea de Argeş. Dacă era să facă şi ei un lucru b