Blue Air lansează "Be Blue Air", prima revistă de bord pe care compania o oferă pasagerilor săi pentru a avea un zbor cât mai confortabil, relaxant şi plăcut, conform unui comunicat de Blue Air lansează "Be Blue Air", prima revistă de bord pe care compania o oferă pasagerilor săi pentru a avea un zbor cât mai confortabil, relaxant şi plăcut, conform unui comunicat de presă.
Articolele vor acoperi domenii variate precum călatorii, artă, cultură, personalităţi, tendinţe în afaceri, sport, tehnologii şi alte subiecte de interes referitoare la ţările unde operează Blue Air.
De asemenea, în cele 80 de pagini, cititorii vor descoperi o varietate de reportaje despre destinaţiile Blue Air din Europa, o secţiune specială despre România, o secţiune permanentă şi cuprinzătoare despre mediul de business din Romania şi portrete ale personalităţilor de marcă.
Revista cuprinde în plus numeroase sugestii pentru petrecerea timpului liber, prezentări de restaurante şi evenimente culturale, totul redactat într-un stil alert şi modern, adecvat pentru o lectură în timpul călătoriei cu avionul, în camera de hotel sau acasă.
"Introducerea revistei inflight "Be Blue Air", arată grija constantă pe care o avem pentru pasageri şi pentru confortul lor. Prin intermediul revistei, cititorii vor putea să cunoască mai bine compania, oamenii din spatele companiei sau destinaţiile şi serviciile pe care le deservim. Totul pentru a fi cât mai aproape de pasageri, pentru a răspunde cît mai repede cerintelor si necesităţilor acestora. Acest proiect s-a materializat prin parteneriatul cu grupul de presă Media On, al cărui colectiv redacţional s-a pliat foarte uşor pe cerinţele noastre, dovedind mult profesionalism.", declară directorul general al Blue Air, Gheorghe Răcaru.
"Be Blue Air" va avea patru ediţii anuale şi fiecare număr va av