Knauf Insulation, parte a grupului german Knauf, a intrat pe piata autohtona a materialelor de constructii, vizand un target de 7 milioane de euro pana la sfarsitul acestui an si o cota de piata semnificativa pe piata materialelor izolante, estimata in acest an la 60 milioane de euro.
“Vrem sa crestem in brand awareness si sa castigam o cota de piata semnificativa. Ne dorim sa atingem pentru acest an vanzari de peste 7 milioane de euro. Ne-am propus sa crestem mai mult decat piata constructiilor, cu peste 20%”, a declarat Dominique Bossan, managing director Knauf Insulation pentru Europa de Est, fixand ca obiectiv atingerea unei felii de 35% din piata, pe termen lung.
Acesta a apreciat potentialul ridicat al materialelor izolante pe piata romaneasc, in prezent existand o nevoie de materiale izolante care reduc substantial consumul de energie. “ La ora actuala, Romania este una dintre tarile europene care detine cele mai multe locuinte cu izolare termica redusa. Mai mult chiar, 75% din cladiri au o vechime de pana la 55 de ani si o uzura avansata a instalatiilor, consumand un volum dublu de energie fata de media Uniunii Europene. Evaluand aceste date, deducem ca 60% dintre blocuri necesita reabilitare si modernizare termotehnica”, a continuat Bossan.
Compania distribuie in Romania produse de vata de sticla, vata bazaltica si placi de lemn-beton, utilizate pentru izolarea termica, fonica si pentru protectia in caz de incendiu. Produsele ajung la clienti prin intermediul distribuitorilor din toata tara, existand planuri de a mari capacitatile de distributie.
“Vom deschide si un centru de distributie in Romania. Vom anunta in curand locatia, deocamdata nu avem detalii. Deocamdata nu vom avea o fabrica in Romania, suntem inconjurati de fabrici Knauf in Serbia, Ungaria, Ucraina. Aceasta nu inseamna ca nu investigam posibilitatile de a avea o unitate