Navigand pe Internet, am dat de un site care se vrea a fi salvarea bugetarilor napastuiti. Gasesti tepe trase de banci, malpraxis-uri care nu au fost solutionate in veci sau concedii de cosmar, experimentate in hoteluri de patru stele. Exista un site, unde toata lumea se plange si-si spune patania. Iar un avocat le asculta oful. Ultima sesizare care mi-a atras atentia a fost cea a unei femei din Constanta. Povestea ei incepe asa: doamna a facut credit de zece mii lei la o sucursala din municipiu, valabil pe 120 luni, iar la aproximativ un an de la deschiderea contului, a solicitat o refinantare de la o alta institutie bancara. A virat banii in cont, si-a achitat datoria si a stat linistita, sigura ca si-a incheiat treburile cu succes. N-a fost sa fie asa. Un telefon, prin care era anuntata de un consilier al bancii la care facuse creditul ca persoana care se va ocupa de contul ramas deschis a fost schimbata, avea sa curme totul. "Contul meu, in care intreaga suma de bani fusese virata, prin ordin de plata, nu fusese lichidat! Practic, banii au intrat in cont, dar cum eu nu m-am dus la ei sa fac in scris o cerere de lichidare de cont, ei au considerat-o doar o alimentare de cont", spune persoana pagubita. Asa ca, pentru faptul ca cei de la banca nu i-au inchis contul, nu au informat-o ca ar fi trebuit sa faca o cerere in scris de lichidare, nu i-au trimis extrase de cont pentru a realiza ca, de fapt, datoria nu a fost achitata, doamna in cauza s-a adresat inspectorilor OJPC Constanta. Degeaba. Bineinteles ca nu i-a fost data dreptate. Faptul ca, de cele mai multe ori, functionarii nu se sinchisesc sa-si informeze clientii asupra unor aspecte din care banca are de castigat, daca le raman necunoscute muritorilor de rand, nu a fost considerat gresit de cei care, in mod normal, ar trebui sa apere drepturile consumatorilor. Asa ca pe site-ul precizat i se recomanda se