Asociatia Mondiala a Ziarelor (WAN) a cerut autoritatilor antitrust din Europa si din America de Nord sa blocheze parteneriatul publicitar dintre Google si Yahoo!.
WAN este o organizatie ce reprezinta 18.000 de ziare din intreaga lume, precum si 77 de asociatii jurnalistice. WAN sustine ca intelegerea celor doi giganti media va afecta veniturile din publicitate ale ziarelor si site-urilor, anunta World Editors Forum.
Potrivit clauzelor inscrise in parteneriat, Google va vinde din octombrie spatiu publicitar alaturi de rezultatele de cautare Yahoo!.
Competitia existenta in prezent intre Google si Yahoo! este necesara pentru a asigura publisherilor venituri si preturi competitive pentru publicitatea online, afirma presedintele WAN, Gavin O'Reilly.
In plus, intelegerea va asigura Google controlul pe segmente importante din publicitatea online.
De asemenea, un grup de advertiseri din Statele Unite ale Americii a cerut blocarea parteneriatului.
Asociatia Mondiala a Ziarelor (WAN) a cerut autoritatilor antitrust din Europa si din America de Nord sa blocheze parteneriatul publicitar dintre Google si Yahoo!.
WAN este o organizatie ce reprezinta 18.000 de ziare din intreaga lume, precum si 77 de asociatii jurnalistice. WAN sustine ca intelegerea celor doi giganti media va afecta veniturile din publicitate ale ziarelor si site-urilor, anunta World Editors Forum.
Potrivit clauzelor inscrise in parteneriat, Google va vinde din octombrie spatiu publicitar alaturi de rezultatele de cautare Yahoo!.
Competitia existenta in prezent intre Google si Yahoo! este necesara pentru a asigura publisherilor venituri si preturi competitive pentru publicitatea online, afirma presedintele WAN, Gavin O'Reilly.
In plus, intelegerea va asigura Google controlul pe segmente im