Primaria Capitalei pare sa fie cel mai vehement dusman al biciclistilor, dovada stand masurile aproape invizibile pentru incurajarea transportului nepoluant pe doua roti in Bucuresti.
Timp de mai multe ore, ieri s–au dezbatut aspecte importante privind biciclistii si accesul aproape interzis al acestora pe strazile Capitalei. Organizatorii s–au aratat nemultumiti de faptul ca edilii Bucurestiului nu fac mai nimic pentru ca biciclistii sa aiba o cat de mica sansa sa circule prin Bucuresti fara teama de a fi loviti de masini sau apostrofati de tot felul de conducatori auto lipsiti de minte si maniere. Desi se spune ca in Bucuresti nu se poate face nimic, Bogota si primarul localitatii columbiene respective, prezentati ca un exemplu de buna practica, demonstreaza contrariul. Desi are sapte milioane de locuitori si columbienii sunt mai nedisciplinati ca noi, primarul a reusit sa impuna reguli clare, astfel ca in fiecare joi circulatia auto este interzisa.
» Pentru un oras cu aer mai curat, asociatii ale biciclistilor si din zona protectiei mediului propun proiectul Transcentral Urban Bucuresti.
» Ca sa nu se incurce traficul pe bulevardele principale, in centrul Capitalei se recomanda delimitarea unui circuit special pentru biciclisti. Primaria Capitalei pare sa fie cel mai vehement dusman al biciclistilor, dovada stand masurile aproape invizibile pentru incurajarea transportului nepoluant pe doua roti in Bucuresti.
Timp de mai multe ore, ieri s–au dezbatut aspecte importante privind biciclistii si accesul aproape interzis al acestora pe strazile Capitalei. Organizatorii s–au aratat nemultumiti de faptul ca edilii Bucurestiului nu fac mai nimic pentru ca biciclistii sa aiba o cat de mica sansa sa circule prin Bucuresti fara teama de a fi loviti de masini sau apostrofati de tot felul de conducatori auto lipsiti de minte si manie