News Corporation, compania care il are ca presedinte si actionar majoritar pe mogulul media Rupert Murdoch, si-ar putea mari veniturile obtinute din abonamentele incheiate de Dow Jones, proprietarul cotidianului The Wall Street Journal.
Murdoch a mai adaugat ca spera ca grupul sa renunte la tendinta de a apela mereu la publicitatea traditionala, scrie Financial Times.
"Nu suntem interesati sa cumparam alte ziare", a mai afirmat presedintele News Corp.
Noile branduri ale imperiului sau media au fost "excesiv subevaluate" de catre piete, este de parere mogulul.
Abonamentele la site-ul publicatiei The Wall Street Journal si la alte produse digitale oferite de Dow Jones au fost "vandute la un pret mult sub valoarea lor", inainte ca News Corp. sa preia compania anul trecut, in schimbul a 5 miliarde de dolari, mai crede Murdoch. Site-ul The Wall Street Journal, www.wsj.com, ar putea aduce venituri mai mari cu 100 de milioane de dolari din publicitatea online, a spus presedintele News Corp.
Site-ul wsj.com obtine aproximativ 100.000 de dolari pe zi de la cei care doresc sa li se faca publicitate pe prima pagina, al carei design a fost schimbat.
Veniturile din publicitate ale versiunilor printate oferite de Dow Jones, printre care se numara The Journal si Barrons, vor creste cu doar 3 milioane de dolari, ajungand la 642 de milioane de dolari in acest an.
Insa "in conditiile actuale de pe Wall Street" ar fi foarte greu sa ceri ratinguri mai mari pentru produse indraznete precum Factiva.
Reteaua sociala online MySpace obtine in medie aproximativ 500.000 de dolari pe zi pentru publicitate pe pagina principala, iar suma ajunge si la un milion de dolari in unele zile, a afirmat CEO-ul News Corp, adaugand ca i-ar placea ca pe site sa existe mai putine reclame care sa fie taxate mai mult. "MySpace va deveni un important aducator de