Potrivit Reuters, grupul spaniol FCC Construcction SA a primit contractul de construire a soselei de centura, in valoare de 141,8 milioane de euro. Dupa ce, la mijlocul lunii august, Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a fost prezent la malul marii, pentru a semna contractul de proiectare si executie a soselei de centura a Constantei, in cursul zilei de ieri a fost facut public numele constructorului care va realiza proiectul de 141,8 milioane de euro. Contractul vizeaza realizarea a 22 de kilometri de autostrada, la cele mai inalte standarde de calitate, cu doua benzi pe sens, cinci noduri rutiere si 26 de structuri (sase viaducte, sase poduri, opt pasaje subterane si alte sase supraterane). Data la care se vor incepe lucrarile la acest proiect este 1 martie 2009, iar termenul limita de executie este de 32 de luni. Varianta de ocolire a orasului de la malul marii inconjoara, de la nord la sud, municipiul prin partea de vest. Ruta de ocolire are ca punct de pornire nodul rutier ce asigura legatura cu DN 2A, in vecinatatea orasului Ovidiu, si continua in Campia Dobrogei de Sud, catre DN 3 si DN 39, terminandu-se la Poarta 9 a Portului Constanta. Proiectul, inscris in Coridorul Pan European IV, constituie tronsonul final al autostrazii A2, care leaga municipiul Bucuresti de municipiul Constanta. Scris de: {autor}Claudia CANDET{/autor}
Potrivit Reuters, grupul spaniol FCC Construcction SA a primit contractul de construire a soselei de centura, in valoare de 141,8 milioane de euro. Dupa ce, la mijlocul lunii august, Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a fost prezent la malul marii, pentru a semna contractul de proiectare si executie a soselei de centura a Constantei, in cursul zilei de ieri a fost facut public numele constructorului care va realiza proiectul de 141,8 milioane de euro. Contractul vizeaza realizarea a 22 de kilometri de autostrada, la