» Desi se deruleaza la vedere – in targuri sau pe internet –, negotul la negru cu piese auto noi de Logan nu este cunoscut de politisti.
» Experti de la Dacia-Renault au verificat ieri radiatorul cumparat de reporterii nostri de pe piata neagra: "Piesa poate fi originala, desi nu are imprimata holograma de autenticitate", s-au exprimat specialistii.
» "Romania libera" a publicat ieri o investigatie incognito in care a demonstrat ca filierele de traficanti de componente auto de Dacia lucreaza bine mersi si dupa privatizarea uzinei.
Radiatorul pe care reporterii "Romaniei libere" l-au cumparat de la un traficant de piese noi este identic cu cel care se monteaza pe autoturismele Logan la Mioveni, ne-au confirmat ieri expertii Dacia-Renault, la solicitatea ziarului nostru. Specialistii sustin insa ca radiatorul nu a fost sustras din fabrica lor, deoarece nu are imprimata holograma de autenticitate, operatiune care se efectueaza exclusiv in uzina. "La prima vedere, are toate elementele unei piese originale. Dar nu a intrat in reteaua noastra, deoarece eticheta specifica se aplica doar la noi, in conditii de securitate, si nu poate fi reprodusa", a precizat seful Serviciului de Presa Silviu Sepciu, dupa intalnirea cu specialistii companiei, care au verificat ieri radiatorul in cauza. Prin urmare, Dacia isi pastreaza punctul de vedere potrivit caruia furturile de piese originale de Logan nu au loc in fabrica lor, ci pe traseul dintre furnizorii de componente (in acest caz firma Valeo) si uzina sau distribuitorii din tara.
Un alt argument pe care l-au luat in considerare expertii Dacia cand au afirmat ca piesa respectiva nu intrase inca in reteaua companiei ar fi pretul. "La dealerii nostri un astfel de radiator costa peste 10 milioane de lei vechi. Pretul platit de dumneavoastra, de 2,5 milioane de lei, e suspect de mic. No