Magazinul IKEA din Baneasa a avut aproape 3 milioane de vizitatori in primul an de functionare, vinzarile declarate intr-un comunicat de presa fiind de 99,4 milioane de euro (TVA inclus). Tot in perioada 1 septembrie 2007 - 31 august 2008, la restaurantul din cadrul magazinului s-au vindut 2,5 milioane de chiftelute suedeze si aproximativ 1.200.000 de hotdogi.
Ponderea produselor de mobilier a fost de aproximativ 60% din vanzarile magazinului IKEA din Baneasa, restul reprezentand accesorii si decoratiuni pentru casa. Din categoria mobilier, cele mai bine vandute produse au fost: combinatiile de dulapuri PAX, cu 19.700 de unitati vandute, sistemele modulare de biblioteca BILLY, cu peste 15.600 de bucati si corpurile de bucatarie FAKTUM, cu peste 13.600 de bucati.
Din categoria decoratiuni si accesorii pentru casa, cel mai bine s-au vindut becurile economice SPARSAM, cu peste 230.000 de bucati, pernele si pilotele MYSA si GOSA, cu peste 180.000 de bucati, si produsele din familia IKEA 365+ (tigai, oale, borcane, ustensile de bucatarie), cu un total de 76.560 de bucati. Magazinul IKEA din Baneasa a avut aproape 3 milioane de vizitatori in primul an de functionare, vinzarile declarate intr-un comunicat de presa fiind de 99,4 milioane de euro (TVA inclus). Tot in perioada 1 septembrie 2007 - 31 august 2008, la restaurantul din cadrul magazinului s-au vindut 2,5 milioane de chiftelute suedeze si aproximativ 1.200.000 de hotdogi.
Ponderea produselor de mobilier a fost de aproximativ 60% din vanzarile magazinului IKEA din Baneasa, restul reprezentand accesorii si decoratiuni pentru casa. Din categoria mobilier, cele mai bine vandute produse au fost: combinatiile de dulapuri PAX, cu 19.700 de unitati vandute, sistemele modulare de biblioteca BILLY, cu peste 15.600 de bucati si corpurile de bucatarie FAKTUM, cu peste 13.600 de bucati.
@N_